Pages

the clown is here

:)

Wednesday 17 January 2018

Miss to Mrs

Assalamualaikum..

Uhuk uhuk

I'm now officially a WIFE! (For one month and 15 days already) Haha.

02.12.2017

So, to be honest, I don't even imagine I will be someone's wife in the age of 25. I even cannot imagine myself of being anyone's wife for the whole of my life punnn. Haha. But Allah is the best planner. Kita dok cakap banyak kali taknak kahwin pun, bila tu lah takdir Allah tentukan, time tu jugak kahwin ye dak?

And for this one month plus, I am so grateful for having Muhammad Faiz Bin Rusli, as my husband. Yela orang cakap awal lagi kahwin, boleh lah hang dok kata syukur, he's the best and everything bagi up husband uols habis-habis kan? 

Tapi why not aku mention again and again supaya aku tak lupa, apa yang dia korbankan untuk aku, apa yang dia bantu aku, apa yang dia sokong aku selama ni kan? And yes, he did before married pun. And after married, Alhamdulillah it's even more. Dan aku harap dia pun bersyukurlah dapat kahwin dengan aku. Hahahaha.





Dan untuk pengetahuan korang, aku sejujurnya lupa tarikh sebulan kahwin haritu. Harini ada orang dok upload gambar kahwin dia, siap tag husband, caption dah sebulan kahwin bagai, baru aku perasan dah sebulan lebih rupanya kahwin. Larrrr. Tu tetibe mood up entry kahwin kat sini.

T_T

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...