Pages

the clown is here

:)

Saturday 27 February 2016

Pantai Klebang Melaka

Assalamualaikum..

Ingat last entry pasal jalan Melaka? Ok ni sambungannya. 

Lepas pergi makan tu kitorang menuju ke Klebang pulak. Alah Klebang yang popuar dengan coconut shake dia tu. Tapi aku satu je aku cari kat Klebang ni. Aku cari timbunan pasir yang macam cantik je bila ambik gambar tu. Tapi tak jumpa pun. Kat mana entah. Haha


Hai Pantai Klebang 


Pergi Pantai Klebang tengah2 hari wei panas ya ampunnn. Tapi ada pokok2 jugak tepi tu so bolehlah aku menumpang teduh dan menumpang kasih. Haha. Sini semua dah tambak habis dah. So different u know. Haha. Tapi cantik. Cuma takda ciri2 natural tu lah bagi aku. Ala2 Danga Bay tu jugak.


Gerai makanan yeayy makanan


Berderet gerai tepi tu. Semua guna bas terpakai. Toilet pun dalam bas okeh. Mengalir ke mana sisa2 tu aku tak kaji lah pulak. Haha


Bustel @ Klebang Melaka


Ni antara tarikan kat Melaka ni. Hotel Bas ataupun Bustel. Unik kan. Guna bas terpakai untuk jadikan hotel macam ni. Nice je tengok. Cantik pulak tu.


Receptionist

Mungkin boleh try next time kan. Siapa nak rasa concept yang rare boleh lah try. Selamat mencuba. Haha.

Hujung seberang tu dia macam still ada construction lagi. Mungkin lepas ni ada lagi penambahan mana2 lah kat situ. Kena pergi lagi ni. :))



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...