Pages

the clown is here

:)

Tuesday 9 February 2016

Ecru Tuckshop

Assalamualaikum..

Ecru Tuckshop Kulai. Dekat je dengan Aeon Kulai tu. Depan je. Senang je nak cari. Dan oleh sebab dekat sangat dengan rumah, banyak kali jugak aku dah menyinggah. Layankan tekak. Haha.

Dari segi menu dia, agak banyak pilihan dia. Ada nasi2, mee pun ada, spageti ada, chicken chop, fish and chip, dan banyak lagi lah. Ni tahun baru dengar2 dia ada tambah lagi menu. Yang baru2 belum sempat nak try lg. Kena try jugak ni nanti. Haha. Sesiapa nak usha dulu boleh tengok instagram dorang @ecru_tuckshop. Haa pergilah cuci mata dulu sebelum cuci tekak dan perut. 

Meh aku belanja sikit je yang sempat snap masa pergi haritu dengan zura.


Matcha latte


Hei yang ni matcha bukan yang deyyy macha roti canai satu. Bukan eh. Ni matcha ataupun green tea. Ni favourite aku. Memang kaki green tea. Sekali dapat matcha latte ni memang mengimbau zaman belajar kat jepun dulu. Eceh berangan. Haha. Tapi sedap. Pekat je. Aku suka yang hot ni. Tapi cold pun ada jugak. Boleh pilih.


pilihan kami hari tu


Macam aku cakap. Banyak sebenarnya menu dia. Tapi aku pernah try chicken parmigiana dengan meatball dia. Pernah rasa jugak nasi goreng, spageti dengan lam mee. Okay ada rasa dan sedap. Menu untuk breakfast pun boleh tahan menarik. Ni ada menu baru macam fisherman's basket jugak dan yang tu sangat2 rasa nak try soon. Boleh lah korang try jugak. Pergi tengok instagram dorang cepat2 untuk dapatkan idea sebelum serang ok.


Zura bersama makanan


Bersama kawan baik terpaling baik lagi2 bab makan memang paling ngam. Muahahaha. Dia ni berkali2 ok ajak ke ecru ni. Tu yang aku mampu rasa banyak menu tu. Eh tapi tak cukup banyak lagi. Ok jom pergi lagi.




Alahai gambar tak menarik dan tak membantu langsung. Haha. Takpa. Sekali lagi ditegaskan, silalah ke ig @ecru_tuckshop ni terus ok. Senang lagi nak tengok makanan apa nama dia semua. Gambar semua jelas dan menarik perhatian. Takda kau terpinga2 masa datang. Sebab kat menu bukan semua ada gambar. Jadi boleh tengok dulu kat ig.

Selamat menjamu selera. Brpp



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...