Pages

the clown is here

:)

Sunday 4 May 2014

parliament visit

Assalamualaikum..

ehem.


#SHAC


masa tu, 24 april 2014, kelas aku ada visit ke key yel (KL). pergi mana? lawatan ke parlimen untuk subjek Public Sector Accounting. pergi hari khamis tu, terus ke parlimen.jumaat ke sprm pulak. tapi kali ni cerita pasal first day visit dulu lah ye. yang ke sprm tu next entry inshaAllah.




ni kawan makan saya. nama dia amy. eh ada ke gelaran tu. kalau takda aku nak ada kan jugak. sebab memang tu paling sesuai untuk kitorang. tengok je dalam gambar tu, belum pape dah makan. ni baru je nak gerak ni. dah bukak tupperware makanan. siap bawak bekal roti inti serunding daging tau. aman perut. haha




lepastu masa orang semua sibuk breakfast kat R&R Pagoh aku dengan amy dah kenyang dah. tak ke bagus gitu. jimat kan. dahlah stop sampai dua R&R. satu untuk breakfast. satu untuk lunch. so breakfast dah selesai, lunch jela keluar duit beli makanan. kang kebuluq pulak.

around 1.00pm kot kitorang sampai. tak ingat dah aku. kah




sebenarnya takda cerita sangat pun. lawat ke parlimen. tengok diorang discuss pasal negara (bahasa sopan sangat. hikk). kitorang pergi masatu cuma ada persidangan dewan negara je. kitorang masuk dan dengar jela. nak menyampuk tak boleh. tak dibenarkan langsung sebenarnya. yela kata pun pemerhati kan. so kenalah dengar baik2.

setiap sesi tu 30 minit je. lepas 30 minit keluar lepastu masatu ada sikit sesi soal jawab dengan kakitangan kat sana. sesiapa yang ada soalan masa sesi ni bolehlah tanya.




so tamatlah tujuan utama ke parlimen. tapi yang menariknya trip ke parlimen ni, kitorang punya sesi bergambar. tu je. haha. punyalah banyak sesi. dari sebelum masuk dewan sampai keluar balik. bersambung2. yela kitorang sampai agak awal masatu. so banyak masa terluang tu kenalah diisi. terisinya rasa. -.-

so kalau dah ambik gambar banyak2 apa gunanya kalau tak share dengan korang kan.
dengan itu sila lah tatap. sumpah tak banyak sangat. haha




aku mulakan dengan gambar hari raya ni. tema tahun ni purple+pink. haha. kemaennya aku dengan mia ni tau. masa ni sebenarnya orang lain ramai yang pergi cafe. kitorang tak pergi pun. duduk je dekat depan pintu parlimen tu. depan tu cantik. so apa lagi. kihkih





memperkenalkan kak long SHAC, malaaaaaa...
ceh mia tak dikenalkan pun. haha. ala mia korang mesti dah kenal kan. dah banyak dah dia masuk dalam blog ni. huhu




and this cute and sporting guy is Ong Teik Hoo.
he is too cute to resist. I just cant stop myself from sharing this picture. so, here it is.




 :)




selain gambar2 penuh erti, ada juga yang disalah erti. haha. yang atas ni cadangan si syida lah ni. photographer kitorang. suruh memasing bawak karakter lain2. aku taktau apa entah karakter aku. asal masuk dalam gambar dahlah. haha




banyak lagi sebenarnya. sangat banyak. tapi takkan nak masukkan semua dalam ni kan. T_T




dan dengan itu aku tamatkan dengan ucapan, selamat maju jaya semua. ceh




BYEEEEEE!!!



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...