Pages

the clown is here

:)

Tuesday 25 March 2014

The Accountant

Assalamualaikum..

kami accounting students. ye kami. dan bila dikaitkan dengan accounting je, semua terus terfikir nerd, boring, serabai, straight, tak pandai bergaya, skema. =.=

oh well kami memang akui pun. hikk

eleh tapi takdalah poyo sangat kot. boleh je bersosial. cuba ajak. kalau ajak confirm jadi. Lol

see?




ni lah riadah malam kami. sebab petang sibuk kelas kononnya, so malam lah kami serang badminton court ni. hoyehhhh *lompat2*

oh sebelum tu maafkan saya atas pendahuluan yang entah apa-apa kat atas tu. hekhek.

haritu tiba-tiba chieng semangat ajak book court semua nak main badminton. aku dengan mala memanglah dah pernah plan nak pergi main badminton kat court utm ni. selalu main kat kolej je seksa mengejar bulu tangkis je sebab angin kuat kemaen. dan akhirnya plan kami tu dah dijayakan oleh chieng. suka suka. court booked from 8pm until 10pm. main lah puas-puas kat situ. :))


aku dan syida


aku dari satu court ke court lain tak berhenti. asal nampak kosong sikit terus masuk. tapi paling best masa main dengan farah. dia "terror" sangat wei. terror sangat sampai nak nangis aku main dengan dia. tolonglah lepas ni sesiapa yang lain tu try main dengan farah. once in lifetime mesti kena try jugak. aku dah pernah sekali cukuplah. kah

dan dah puas main kenalah puaskan perut pulak. tau-tau raja dengan farah bawak makanan. kitorang semua tak tau pape. tau nganga mulut je makan. siap donat dengan pizza pulak tu. kau nak kata apa lagi. calories burned tak sampai berapa yang masuk balik double. redha jela. rezeki jangan ditolak orang kata. aherherher




dan kami dah plan for next time punya pulak. cepat je kalau bab main-main ni. cuba plan untuk seminar cegah rasuah, ada yang nak? hahaha

tapi apa-apa pun, aku sayang semua adik-beradik SHAC aku ni. muah sikit :*



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...